מטבח לבן – כאן כדי להישאר

מערכת שורש  כא אייר, תשעז  5/17/2017

מטבח, בין אם הוא חלק כמעט בלתי נפרד מחדר האירוח בבית ובין אם הוא נסתר יחסית, צריך להיות מקום שנעים להיות בו
.......................

מטבח לבן – כאן כדי להישאר

מטבח לבן בהגדרתו, הוא מטבח שכולו או לפחות רובו הגדול צבוע לבן. משמעות הדבר היא שהארונות לבנים, השיש לבן, המסגרת של הקלאפות הנפתחות לבנה וכמובן – שהתנור, המקרר המיקרוגל ושאר מוצרי החשמל המוצבים בגלוי על השיש – לבנים גם הם. מדובר בטרנד שכבש את העולם כבר לפני שנים רבות, ובזכות הטוהר והיופי שיש בו – אין ספק כי הוא לנצח יישאר.

המקום בו כולם נפגשים

מטבח, בין אם הוא חלק כמעט בלתי נפרד מחדר האירוח בבית ובין אם הוא נסתר יחסית, צריך להיות מקום שנעים להיות בו. אחרי הכל, מדובר במקום שבו מבשלים, אופים, מכינים כריכים לילדים לבית הספר ולהורים לעבודה וכמובן – מקום שבו נפגשים כולם כדי לאכול, לפחות פעם בשבוע, סעודה של ממש. מקום כזה צריך להיות מקום שלו, רגוע ומרגיע, כזה שנעים להיות בו בכל יום מימות השבוע. מטבח לבן הוא כזה בדיוק, והוא תמיד יהיה כזה – וזה בדוק.

בחירת מטבח לבן

היום הרבה מאוד יצרניות מטבחים מציגות בקולקציה שלהם מטבחים לבנים, הנבדלים ביניהם בעיקר בדוגמאות ובעיטורים. אבל, מעבר לעיצוב החיצוני, יש כמה דברים שעל פיהם כדאי לבחור מטבח, והם:

·         החברה המייצרת – כדאי מאוד לרכוש מטבח לבן מחברה המתמחה בייצור מטבחים, על מנת שתוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים מטבח איכותי.

·         גמישות עיצובית – מומלץ מאוד לרכוש מטבח מחברה שיכולה לעצב מטבח על פי העדפותיכם, על מנת שתוכל לעצב עבורכם את המטבח שמתאים בדיוק לצרכים שלכם.

·         אחריות מלאה – חשוב מאוד שתקבלו אחריות מלאה על המטבח שאתם רוכשים, על מנת שאם נגרם נזק כלשהו או שיש פגם שגיליתם לאחר ההרכבה – יהיה לכם עם מי לדבר.

בחירת מטבח לבן על פי פרמטרים אלה תאפשר לכם ליהנות ממטבח איכותי לאורך זמן.

לקבלת מידע נוסף אודות מטבח לבן פנו אלינו לחברת מטבחים, Tav-Kitchensחברה בעלת מוניטין של  30 שנים בתחום ובאיכות מעולה –
צרו עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר:
08-9164607 או דרך המייל:
[email protected]